Πολιτική Επιστροφών

Πολιτική Επιστροφών Μη Ελαττωματικών Προϊόντων
Το κατάστημα μας, στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες του, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας, γρήγορα και εύκολα.

Θέλοντας όμως να καλύψουμε ακόμη περισσότερο τους πελάτες μας, ώστε να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές, προσφέρουμε τη δυνατότητα επιστροφής των προϊόντων. Παρακάτω σας παραθέτουμε τους όρους και τους τρόπους επιστροφής μη ελαττωματικών προϊόντων.

Όροι Επιστροφής
Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μη ξεπερνάει τις 15 ημερολογιακές ημέρες.
Η συσκευασία να μην έχει παραβιαστεί και να βρίσκεται στην αρχική της (εργοστασιακή) κατάσταση.
Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής.
Στην περίπτωση που ο πελάτης δεν παραλαμβάνει την παραγγελία του από την στιγμή που το δέμα έφτασε στο τοπικό του γραφείο κούριερ/ μεταφορικής, η εταιρία δεν φέρνει καμία ευθύνη για τυχόν μη-ακεραιότητα του προϊόντος.
Σε περίπτωση που κάποιο από τα προϊόντα είναι ελλιπές ή λάθος προϊόν είναι απαραίτητη προϋπόθεση ο παραλήπτης (πελάτης) να ενημερώσει την εταιρία επικοινωνώντας εντός 1 ημερολογιακής ημέρας από την ημέρα παραλαβής της παραγγελίας σας τηλεφωνικά/ ηλεκτρονικά (email). Εναλλακτικά, οποιαδήποτε επιστροφή ή/και αποζημίωση ή/και δεύτερη αποστολή δεν θα γίνει δεκτή.

Διαδικασία επιστροφής
Αν βρίσκεστε κοντά στο κατάστημά μας
Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να επισκεφθείτε το κατάστημα μας και, αφότου ελεγχθεί η κατάσταση του προϊόντος από τον αρμόδιο υπάλληλο, να σας καθοδηγήσει ο ίδιος για τα περαιτέρω.

Αν παραλαμβάνετε μέσω πρακτορείου μεταφορών
Σε αυτήν την περίπτωση:

Συσκευάζετε το προϊόν, σε ένα μεγαλύτερο κουτί ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
Τοποθετείτε μέσα στη συσκευασία την οποία έχετε φτιάξει ένα έγγραφο στο οποίο μας παραθέτετε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να επιλύσουμε την οικονομική εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή.
Αποστέλλετε το δέμα, μέσω του πρακτορείου μεταφορών, από το οποίο παραλάβατε την παραγγελία σας. Παρακαλούμε σημειώστε ότι τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον πελάτη.
Θα θέλαμε να σας επισημάνουμε πως σε περίπτωση την οποία το προϊόν δεν πληρεί τους προαναφερθέντες όρους, θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.

Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας μέσω τηλεφώνου στο 2104116452.

 

Πολιτική Υπαναχώρησης

Ως πελάτης έχετε προθεσμία δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών για να υπαναχωρήσετε, αν έχετε κάνει αγορές εξ αποστάσεως, χωρίς να αναφέρετε τούς λόγους και με μοναδική επιβάρυνση τη δαπάνη επιστροφής του προϊόντος. Η dimelen.gr οφείλει να επιστρέψει τα χρήματα σας (συμπεριλαμβανομένων των εξόδων αποστολής) εντός δεκατεσσάρων ημερολογιακών ημερών (14) από την ημέρα κατά την οποίαν ενημερώθηκε από τον καταναλωτή ότι αυτός υπαναχωρεί.

Προϋποθέσεις Υπαναχώρησης

Απαραίτητες προϋποθέσεις για την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης είναι:

Να μην έχει χρησιμοποιηθεί το προϊόν
Να μην έχουν αφαιρεθεί τυχόν άλλα ταμπελάκια ή σημάνσεις (π.χ. αυτοκόλλητα, σήμανση μάρκας κλπ) που έχουν επάνω τους τα προϊόντα.
Τέλος , θα πρέπει όλα τα είδη να επιστραφούν στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκαν χωρίς φθορές, χωρίς κανένα ελάττωμα (με την επιφύλαξη της επιστροφής ελαττωματικού προϊόντος), πλήρη και εντός της συσκευασίας τους (για τα είδη που παραλαμβάνονται σε ειδική συσκευασία -π.χ. εύθραυστα προϊόντα- θα πρέπει να επιστρέφονται εντός των ειδικών συσκευασιών τους), ενώ θα πρέπει ακόμη να συνοδεύεται και από όλα τα απαραίτητα παραστατικά. Ακόμη, για τα είδη που περιλαμβάνουν ειδικότερη συσκευασία θα πρέπει να μην έχει παραβιαστεί ή και φθαρεί η συσκευασία τους.